CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, July 21, 2008

PERLAKSANAAN TAMU GADANG KE-10

Salam 'unik' untuk semua.
Saya tertarik untuk memberitahu info-info mengenai apa-apa yang berlaku dalam perlaksanaan Tamu Gadang kali ini.
Mula-mula saya mulakan sengan MT AJK dulu.
Kami dari Exco P&P (projek dan protokol) diberi amanah untuk menjadi Ketua Pengarah dan Timb. Ketua Pengarah 1.
Manakala Timb. Ketua Pengarah 2 adalah Saudara Sulfaisha. Saya percaya dengan pengalamannya semasa menjadi Pengarah Bahagian Urusetia Tamu Gadang ke-9 mampu menjadikan Pesta Konvo Tamu Gadang ke-10 lebih mantap(insyaALLAH).
Seterusnya Ketua Setiausaha adalah Saudari Fiza(nama glamour). Setakat ini semua kerja-kerja berkaitan dengannya amat bagus. Dia sangat rajin dan kuat bekerja. Tak rugi ambil dia jadi Ketua Setiausaha.(alhamdulillah).
Timbalan Saudari Fiza ialah Saudari Supi. Dia ni bersuara lantang dan semua kerja yang Fiza bagi siap dengan baik(Fiza yang cakap). Syukur dapat gandingan yang baik.
Manakala Ketua Bendahari pula ialah jejaka Mat Noor. Semua yang berkaitan dengan kewangan dibereskannya. Juga rajin dan cepat belajar.
Saudara Yap Kah Jin adalah Timbalannya. Dia ni pun berpengalaman dalam aktiviti kemahasiswaan.(duet yang ideal kan).

Itu sahaja perkenalan ringkas dengan MT AJK yang sempat untuk semua kenali. Untuk MT Pengarah Bahagian yang lain-lain akan saya ceritakan lain hari.(tunggukan cerita yang menarik mengenai Pengarah-Pengarah Bahagian nanti).

Jutaan Terima Kasih kepada semua yang terlibat dalam menjayakan agenda UNIVERSITI NALAYSIA SABAH untuk PROGRAM PESTA KONVO TAMU GADANG KE-10.

Sekian,
'hormatilah keunikan sesama kita'.

4 comments:

lAl said...

Mantap la semangat MT Tamu GAdang!!! Aku mendoakan pesta Konvo Tamu Gadang tahun nie mantap giler...ok!!!

Muslimin Agung said...

Good Luck! Semoga ALlah merahmati kalian

Projek Protokol MPPUMS said...

Terima Kasih Cd N Ilal 4 ur support!Dengan semangat yang korang berikan akan menaikkan lagi semangat kami.tq dan salam 'unik'.

Muslimin Agung said...

Salam...
Cd optimis team Tamu Gadang akan lakukan yang terbaik mcm team MSM. Bertindaklah dengan visi dan misi yang kita gariskan. Semoga maju jaya