CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Tuesday, July 22, 2008

KOMEN MENGENAI JAWATANKUASA TAMU GADANG

Salam ikhlas sebagai pembuka bicara buat semua.
Saya tertarik dengan kata-kata kawan saya yang mengaitkan AJK-AJK Tamu Gadang adalah 'kroni-kroni' saya.Buat pengetahuan semua, saya memilih kesemua AJK Tamu Gadang dengan pemilihan secara temuduga iaitu secara beramai-ramai ataupun 'face 2 face' bagi yang telah menghantar borang ataupun berjumpa dengan saya sendiri.Oleh itu tidak timbul soal kroni ataupun tidak kerana semuanya ditemuduga mengikut kriteria yang diperlukan.Namun saya harus mengakui bahawa apa pun yang kita lakukan di dunia ini, pasti tidak dapat memuaskan hati semua orang termasuk rakan terdekat mahupun diri kita sendiri.Satu sahaja jawapannya iaitu kita manusia normal yang sememangnya 'unik'.

0 comments: