CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, October 26, 2008

TERIMA KASIH KEPADA SEMUA YANG HADIR DI MALAM PENGHARGAAN PESTA KONVO TAMU GADANG KE-10

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Pada 25 Oktober 2008 telah berlangsungnya MALAM PENGHARGAAN
PESTA KONVO TAMU GADANG KE-10 di Shangrila's Rasa Ria Resort, Tuaran. Alhamdulillah akhirnya semua berjalan dengan lancar kerana majlis itu boleh dikatakan santai walaupun dengan kehadiran Y.Bhg Prof.Amran Ahmed, TNC HEP&A yang amat saya sanjungi dengan keramahannya dan 'jiwa rakyat'.

Kepada rakan-rakan saya yang turut memeriahkan majlis tersebut juga saya ucapkan jutaan terima kasih diatas sokongan dan kehadiran anda amat bermakna. Kepada 'mantan MPP' Hilal, Afiq, Azrul, Azri, Ayuni, Hafiz dan MPP baru yang hadir saya ucapkan sekali lagi penghargaan terima kasih.


Saya juga ingin meminta maaf seandainya sewaktu menjadi Ketua Pengarah terdapat kesilapan dan sebagainya. Maaf zahir batin.

Kepada ajk-ajk 'jasamu dikenang dan diucapkan terima kasih'.
Sekian.


2 comments:

Muslimin Agung said...

Salam WUFI
Pijol., update nama cd dlm list tu. CD bkn lg SU Agung. HEhehe

miashuhada said...

salam wasilah...
abg joe...sudah2 la tu..blog ni dah tamat tempoh pun..hehe...kembali ke blog sendiri