CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, September 21, 2008

9 HARI LAGI DAN........!

Salam mulia untuk semua.

Sempena bulan Ramadhan ini, eloklah kiranya kita bermaaf-maafan sesama kita tak kira kita pernah melakukan kesalahan ataupun kesilapan. Mungkin juga kita pernah membuatkan orang lain terasa dengan tindakan kta secara tidak sedar. Oleh itu ayuh kita meminta maaf bagi menjernihkan semula air yang putih. 9 hari lagi (bermula dari 21/9/08) akan menjelma bulan Syawal yang kita semua tunggu-tunggukan...Pastikan puasa kita cukup k(untuk lelaki la...hehe)...

Sedar tak sedar juga, PilihanRayaKampus bakal menjelang bila tiba masanya yang sesuai. Kepada bakal-bakal mahasiswa yang ingin masuk ke gelanggang politik kampus 'uyuh berjuang!'. Pelbagai faedah, rintangan dan cabaran bakal anda semua tempuhi. Namun percayalah, itu semua akan memberikan anda ketahanan mental dan fizikal secara keseluruhannya. Yang pasti pengalaman itu tidak dapat dijual beli. Diingatkan juga jangan terlalu ghairah sehinggakan mengabaikan tugas pertama kita sebagai mahasiswa.

Kepada calon JAKMAS sesi 08/09 yang telah berjaya menjadi JAKMAS, tahniah diucapkan. Teruskan berjuang! Jangan lagi pandang kebelakang. Niat biarlah suci dan kerana ALLAH SWT. Semoga mendapat keberkatan dariNYA.

Sahabat-sahabat yang saya sanyangi semua, SALAM AIDILFITRI DAN MAAF ZAHIR BATIN dari saya AFIZUL. Seandainya sepanjang saya memegang portfolio Exco Projek dan Protokol ini terdapat pelbagai masalah, saya selaku hambaNYA yang lemah ini memohon jutaan kemaafaan.

Keunikan dan kepelbagaian kita mencorakkan lagi dunia ini.
Salam mulia untuk semua.

2 comments:

AkuD kot! said...

Abg Afizul, Selamat Menyambut Hari Raya yg bakal tiba.. =)

Hilal Azmi said...

slamat ari raya fizul!!!!ahaha